Idag har en mycket nära vän till min familjen blivit hämtad av änglar från ovan.

Till S.

Jag fäller en och annan tår när jag tänker på Dig som kommit att betyda så mycket för så många. För mig var Du inte bara en vän till familjen utan också en mentor och stöttepelare. När jag tänker på Dig känner jag Din värme, trygghet och vänlighet, Du spred mycket glädje med Din humor, Ditt lugn och Ditt lyssnande öra fanns alltid nära. Du hjälpte mig när jag var grön och ny, vägledde mig igenom sammanträderna och påvisasde hur en god ordförande bör agera även i kniviga situationer. Vi har delat många roliga minnen tillsammans och dem kommer jag alltid bära med mig i mitt hjärtat.

I denna svåra stund tänker jag även på Din Familj, vi ska hjälpa och stötta så mycket vi kan men framförallt ska vi ta hand om varandra. 
                                            
                                                                        /Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0