2år som gift firade jag i jordgubbslandet i Kylinge

Idag är ingen vanlig dag för idag för 2 år sedan sa jag "JA" till mannen i mitt liv Mr D. Jag är som sagt ingen romantiker på något sätt och drog därför ut för att plocka årets förbrukning av jordgubbar! 17liter blev det då jag inte hade något mer emballage att ta med mig. Jag och Lilian var i Kylinge och plockade, ett stort tack till Marie C för tipset!! Jordgubbarna var många, stora och mycket goda. Så nu ikväll har jag noppat, saftat och frusit in jordgubbar. Jordgubbar är det godaste som finns enligt mig.

Tyvärr tog jag inga bilder på de härliga gubbarna men jag lovar lite härliga bilder kommande vecka, då jag även ska blogga om mina odlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0