Bakningen har blivit lidande till förmån för virkning

Min stora passion här i livet har varit att stå och slita i köket med både matlagning men främst bakning. Det är det nu med men nu har jag även fått en annan last och den heter VIRKNING!!

När jag hade min "OscarBullen i ugnen" började jag så smått att virka lite och sedan växte sig intresset starkare och större. Jag önskar att jag hade mer tid åt att stå i köket och få utlopp för min mer kreativa sida men jag hoppas att få möjlighet till det snart igen och att sonen min också tycker det är kul att få skapa goda grejer man kan äta! Nu förtiden skapas det enbart barnmat vilket inte är så kul att skriva om och inte att läsa om heller för den delen!

Här kommer litet smakprov av vad jag gör på mina lediga stunder!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0