Senaste veckan

Senaste veckan har varit rätt kass för min del med mycket stress och diverse bakslag men nu känner jag att jag börja komma på banan igen.

Torsdagen bjöd på husvisning. Vi hade väl egentligen på känn att objektet inte var något för oss och helt riktigt så vart vi inte så nöjda. Jag tror att man måste se många hus innan man hitta det som vi verkligen vill ha. I fredags var jag och LillO på utflykt och hälsade på C. Vi vart först in till the big city så jag kunde lösa ut en ny telefon då min gamla lagt av. Efter det hämtade vi C på jobbet och åkte hem till henne. Vi blev bjudna på supergoda våfflor, gick en runda och hamnade på en lekpark. LillO fick gunga och han liksom log med hela fejjan och tjoade och tjöt av lycka! D var ute på AW med sitt jobb och sov över på jobbet så jag och LillO var själva hemma. LillO somnade i bilen på vägen hem men vaknade och ville inte somna om. Han klängde och hade sig men till slut fick han ligga i D:s säng och då somande han. Dessvärre somande jag med så det blev en kort fredagskväll för vår del. Jag vet inte vad det är som har gjort att vår annars harmoniska gosse har blivit så klängig och gnällig. Kanske beror det på hörntänderna som håller på att spricka upp i nederkäken eller på att han är lite snorig och febrig emellanåt eller är det en utvecklingsfas som ska gås igenom... Vi har peppar peppar inte haft en enda VAB dag ännu då LillO har varit ett av de friskaste barn jag känner till. Men det kanske betalar sig nu?? Å det lär inte bli bättre imon då vi ska till BVC på 1½års kontroll, ja oj oj oj vad tiden går, han blir ju 1½år idag... Jag håller tummar och tår att han inte får feber av sprutan som han ska få. Ja hur som helst... Igår var vi hos D.s pappa och firade honom då han fyller år idag. Vi fick god mat och hade en trevlig kväll. Efteråt var jag på bio med tjejerna och jag kan varmt rekommendera filmen vi såg; "Hur många lingon finns det i världen?"

Måste bara skriva att jag tycker det är drygt att skriva när allt man skriver försvinner hela tiden! Förbättring blogg.se!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0