V25+0 idag

Tänk vad tiden går fort, är redan i vecka 25+0 och det känns som igår som LillO föddes=) Jag känner mig större vid denna tiden än förra gången men det kanske bara är en känsla! Jag känner mig mycket generös idag och bjuder på en åderbrockbild! Det ser MYCKET värre ut i verkligeheten men det var svårt att få med på bild.

Fick en förfrågan via SMS igår om jag ville följa med en vän och titta på en vernisage och givetvis ville jag det. Så där har jag varit idag. Har hunnit med lite måsten vid datorn också... tänk hur mycket fritid jag hade haft om inte alla måsten var i vägen!!!

Igår tyckte jag att vi effektiva jag och LillO men idag är jag lite besviken och fundersam... Vi hann med att städa halva lägenheten och tvätta lite ytterkläder, bla min jacka. Jag kommer ihåg att jag tömde innehållet i mina jackfickor på köksbordet såsom plånboken och nyckelknippan och nu är de spårlöst försvunna. Jag önskar att jag var Saida nu så jag snabbt och lätt kunde leta upp dem igen men de är ingenstans. Jag brukar annars ha bra kom-ihåg- minne men jag har faktiskt ingen idé. Det känns som att de inte kunde ligga på bordet och jag tror att jag kommer ihåg att jag också tänkte det och flyttade dem.. men vart kommer jag inte ihåg. Men att de är någonstans i lägenheten är jag övertygad om eftersom jag har ståltråden som var det sista jag köpte i ryggan och bilen är hemma och låst och vi är inne i lägenheten så in kom vi ju jag och LillO. Jag läste en artikel på aftonbladet för ett tag sedan att gravida INTE har gröt i huvudet men det är precis vad jag verkar ha... TYcker att jag har letat igenom hela lägenheten men får nu ta ett varv till!

UPPDATERING!!

Plånkan och nycklar är upphittade. Ordentlig som jag är hade jag stoppat ner dem i fickorna på min Canadian Goose jacka! Sådär ja, nu kan man vara lugn igen och avnjuta en härlig pizza som D har gjort! Gött gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0