Det rullar på...

Iförrgår var jag och LilliS på en utflykt till grannstaden, mycket mysigt. Vi köpte honom en pyjamas och så fick han också ett regnskydd till hans liggdel till Babyjoggern så nu är vi redo att ut och gå även i spöregn.
Senare på dagen åkte vi ut till Jess  och hennes dotra, det var även trevligt att träffa Jouls.
LillO och D var på eget håll och mötte upp oss hos Jess och Jouls.

Igår var det dags för ett besök på BVC igen. LilliS hade gått upp bra, kanske lite VÄL bra, men det är riktigt roligt att amningen fungerar. Nu väger LilliS lite strax under 4kg, vår fina välmående Bebii som LillO säger. Efter BVC besökte vi Polisen för att fixa pass, det gick si så där. Det var svårt att få LilliS till att bli bra på passbilden men till slut fick vi bara ta en bild och godkänna den. Det är ju inte alla som gäspar på bilden i sitt pass!

Senare på eftermiddagen kom fotografen hit på fika för att lämna en skiva med bilder. Tyvärr hade hon glömt att ta med sig skivan så vi bestämde in ett nytt fikatillfälle, mycket trevligt att ses en gång till.

I natt sov LillO i sin egen säng HELA natten utan att vakna, kors i taket på den. LilliS hade sovit i sin säng utan problem hela natten han med om jag hade lagt tillbaka honom efter andra gången han åt vid 4 snåret, men jag somnade istället..

Idag ska jag planera upp vad jag och gossarna ska ha för oss i höst. Det finns många aktiviteter att välja på, rena smörgåsbordet. Jag återkommer med resultat senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0