En vanlig dag hos oss

I morse vaknade LillO vid 7-tiden ovh ville upp. För en gång skull kände jag mig lite pigg ovh givk med honom upp. Vi satte igång och gjorde ett brödbak, fina, goda limpor blev det.

Eftersom våra planer på att åka till Öland grusades åkte vi till något som liknar en 4H-gård här i närheten. Det var mycket trevligt. De hade några djur men det som LillO tyckte var roligast var en eka full med vatten med plastankor i. Vi fikade och mös. Ibland känns det som att man måste göra så mycket men det är ibland det lilla som räknas. Givetvis hade det varit roligt med Öland men om jag ska vara ärlig så tror jag faktiskt inte att LillO hade tyckt det hade varit mycket bättre. Vi tar det en annan gång.

Jag och gossarna har hunnit med en liten promenad på ca en timme också nu på eftermiddagen. Jag kunde faktiskt inte gå så mycket längre då solen fortfarande gassa! Skulle tippa på att det är varmare nu än det var på förmiddagen. Ikväll väntas thaimat, åh så gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0