Fotografering och Kräftskiva

Nu har jag och gossarna varit på kräftskiva hos deras mormor och morfar. Det var mycket trevligt och väldigt gott. Jag blev som vanligt jättemätt, tack mamma för god mat. Jag tog med mig min nya leksak, reflexskärmen så jag har jagat både barn och vuxna med den. Det var svårt att få till det, mycket svårt. Barnet i fråga var för snabb, sprang hit och dit, vinden tog tag i reflexskärmen så att vinkeln blev kass med mera med mera. Lyckades dock få två bra kort, Ett på en springande LillO och ett på en stillsam blundande LilliS som vägrade titta upp. Men jag tror att vi alla faktiskt hade det roligt under den första fotograferingen av många som komma skall. Kanske att jag ska träna på en VILLIG modell nästa gång, som står stilla och gör som jag säger=)

Nu sitter jag här och slösurfar lite, D förnöjer sig på annat håll idag, LillO blev kvar hos mamma och pappa och LilliS ligger i sin säng och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0