Funderingar...

Åh vad jag har uppskattat dessa senaste 5 veckorna och imorgon tar det fina slut, usch så tråkigt men då förhoppningsvis börjar något annat fint. Det är inte ofta som jag och D är tillsammans som i tillsammans. Om och när vi båda är hemma samtidigt gör vi ändå saker var och en för sig, men under dessa veckor har vi även fått tid över för varandra. Tänk att vi har blivit en till i familjen men ändå haft mer tid för varandra än innan? Jag är så van vid att göra allting själv så jag har minst sagt blivit bortskämd nu, inte bra.

Nu ska jag hoppa in i duschen, bege mig till stan för att hämta hem reflexskärmen som har kommit, ska bli så roligt att få använda den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0