Intensiva dagar

De här två sista veckorna har varit väldigt intensiva och igår var ännu en hektiskt dag. Det har vait lite av ketchup effekten, först händer det inget, sen inget för att sedan smälla loss. Många vänner har velat träffas eftersom de har varit i stan. Igår hann vi få in två besök, ett på förmiddagen med L och ett på eftermiddagen med Z och familj. Det har varit roligt att träffa så många även om jag skulle vilja träffas oftare! Senare på kvällen lyckades vi få till ett besök till barnens farfar och LillO badade i havet.

Efter en ännu händelserik vecka sitter vi här på en sketen söndag och rullar tummarna. Här händer inget, jag har städat lite.. finns ju alltid något att göra...

Nu hör jag att jag är eftertraktad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0