Blogga och få en fotobok

Jag har alltid varit intresserad av att fotografera och för snart ett och ett halvt år sedan fick jag ett alldeles speciellt objekt att fota, nämligen LillO. Jag minns den första tiden som om det vore igår och det är så himla roligt att titta på alla bilder som är tagna då. Vi tog jättemånga bilder i olika vinklar och i olika händelser. Jag har länge velat föreviga LillOs första tid i ett fotoalbum men jag har aldrig fått tummarna ur att göra det. Nu har jag ett gyllene tillfälle att få föreviga denna mycket speciella tid i en fotobok och det är klart att jag passar på! Om man bloggar om att få en FOTOBOK så får man en värdecheck på 308 kr, denna gäller på en liten fotobok på 200x150mm. Den är på 20 sidor och det är ingen fraktavgift då det ingår i värdechecken. Ta chansen du också!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0