Fina grannar, bästa vännen och lite annat

Precis när jag insåg att muffisen jag gjort blev helt misslyckade ringde grannen på och gav mig finaste kakorna, jag tror att vi kan ha världens bästa grannar! Stort tack!

 


Nu har jag inventerat sonens kläder och in flyttade det här.

 


Jag gillar när Polarn O Pyret har rea så det blev lite till igår. Men LillO växer och behöver kläder och det är klart att han ska ha randigt precis som sin mamma=) Hittade blåa byxor för 100kr som annars hade kostat 345kr så jag köpte två par i 86 och 92. Bra förskolebyxor. Eftersom vantar är hårdvaluta på förskolan då alltid EN vante försvinner köpte jag två par. Sedan blev det två overaller i stl 80 och 86. Så nu hoppas jag att han ska klara sig ett tag min prins. Jag var ju somsagt på klädparty i helgen för Me and I och visst var det fina kläder som visades upp men jag är ett Polarn O Pyret fan ut i fingerspetsarna. Tycker kläderna håller från tvätt till tvätt och sedan att de är baskläder är ett stort plus. Andrahandsvärdet ska man inte heller klaga på tycker jag, värt att köpa lite dyrare när man kan sälja på nätet sen.

Idag har jag pratat med finaste vännen man kan önska sig. Det är så fint att kunna chitchatta om precis allt och ingenting! Jag är så lycklig för din skull!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0