Nespresso- vardagslyx i det lilla

Iförrgår beställde jag kaffe ifrån Nespresso till vår kaffemaskin. Anledningen till varför vi köpte en kaffemaskin från början är för att jag inte dricker kaffe och det känns lite drygt att göra tre koppar när man bara vill ha en kopp. Det är roligt att bjuda andra på kaffe när vi får besök också, känns liksom lite lyxigare att de får välja själva hur de vill ha sitt kaffe.



 

Oj vad trött jag är. Har varit hemma hos mina föräldrar och ätit, tittat på handboll och på spåret, haft en fin kväll med andra ord. Vi brukar inte komma hem såhär sent men LillO skötte sig fint och är nu nattad av sin pappa som stannade hemma för näthäng och pizza.

Nu har jag skrivit ut talonger till Findus kampanjen och har än sålänge lyckats att skrapa ihop hela 37 koder. Hade några koder sedan innan men de flesta kommer ifrån en frysinventering tidigare idag. Tiggde till mig tre stycken av mamma som jag såg i hennes frys! Vill väldigt gärna ha de vita stora mattallrikarna Swedish Grace då vi bara ha blåa tallrika till vardags.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0