Tre block med Post-it och en biobiljett

Idag var det en bra dag i brevlådan. Tre post-it block och en biobiljett från MediStore. Det är alltid roligt när det dyker ner något oväntat i brevlådan, det förgyller vardagen.

Annars trumma livet på så att säga. I måndags var det LillOs första "riktiga" dag på förskolan. För att hans första dag inte skulle bli skulle bli så lång blev han hämtad av mormor. Igår var det ett doktorsbesök på morgonen så då kom han efter maten vid 13-tiden och blev hämtad vid 16-tiden. Det är tufft att vara mamma, tufft att vara den som gör honom besviken. Han skriker jättemycket när jag går... Förskolepersonalen säger att det går bra... men ungen skriker ju när jag ringer och kollar hur läget är, skriker när jag hämtar. Han kan inte längre sova själv, måste sova på mig och skriker i sömnen och har mardrömma. Åh snälla Gud säg att det blir bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0