Tur att vi har en STOR brevlåda!

Igår så skramlade till i vår brevlåda. Vi fick två st head&sholders balsam 250ml samt två rabattkuponger på 15kr vid köp av två head&sholders produkter från Bra vardag. Jag har varit med och medverkat i Lindts provsmakaskola och för besväret fick jag ett fint provsmakarkit från Lindt med fyra 100gr chokladkakor. För ett tag sen skickade jag in 4+4 toppits streckkoder och fick 2 prenumerationer på fyra tidningar var. Jag beställde Allers och till mamma beställde jag Allas, så kan vi byta tidningar och recept med varandra! Tack Toppits! Innan jul likade jag Lodger på facebook och var en av de 1000 första som fick en snuttetrasa, tack tack. Kom faktiskt inte ihåg vad jag gjorde för att få prov på Color Catchers, hade alldeles glömt bort att jag väntade på det. Tidigare i denna blogg har jag redan bloggat om 24.se. För det fick jag två pennor, en bilruteskrapa och ett paket spelkort, tack så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0