Gårdagen och idag

LillO pratar!! Oj vad många nya ord det kommer från LillOs mun, det är så roligt att höra. Han har bubblat sedan långt tid tillbaka men nu har han även påvisat att han vet vad han säger. Till middag igår blev det två kycklingrätter, en med chilin och en med curry, mycket uppskattat av D, kul. Ska skriva ner recepten när jag får tid över då jag kan tänka mig att göra det igen. Igår kom en barndomsvän hit och vi hade en trevlig stund. På kvällen drog hela familjen på allsångskväll med Lillbabs. Min vän följde med och en annan slöt också upp. Jag hade bakat en rulltårta med blåbär i och K hade gjort kladd uddlös. Vi hade med kaffe och te, mumsade och åt och sjöng lite däremellan. Vi gick i pausen då båda gossarna hade fått nog. Vivi k hem till oss och fortsatte prata och fika. B slöt upp också och det var mycket trevligt. Tusen tack för en underbar kväll! Idag har vi varit på sjukhuset å kollat LilliS höfter. Det gick fin fint och när vi var färdiga festade vi på glass i cafeterian. Efteråt åkte vi till farmor och farfar för bad och mat. Kom hem sent på kvällen. Nu sitter jag med LilliS i knät och myser. D har precis mattat LillO för andra gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0