Inte långt kvar nu.. 4 dagar kvar till BF

Ja nu är det inte långt kvar till Bebis tittarut. Jag hoppas att det blir snart då jag har blivit väldigt otymplig och inte kan busa och bära LillO som jag vill. Såfort jag gör någonting utöver att sitta och ligga så får jag sammandragningar och förvärkar. Jag antar att det är så det ska vara men det begränsar mig något enormt.

Sammanfattningsvis denna graviditeten har jag inget att klaga på. Jag ser mig själv som en tålig person. Klart det har funnits lite krämpor till och från men på det hela taget så tycker jag det har varit smärtfritt. Det är bara nu i slutet det har varit lite drygt då jag har haft ett väldigt lågt HB-värde och fått extra järn, har även fått tabletter för blodbrist då mitt B12 värde inte var så bra det heller.

Jag tänkte bjuda på en bild på magen men det ville sig inte riktigt, får återkomma senare...

Å nej, BB väskan är fortfarande inte packad. Ska nog packa den imon=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0