Jomen det gick bra

Gårdagen spenderades på olika håll, först var vi ju på kalas och sedan bar det hem till barnens farmor och farfar på middag. Efter det for jag hem till barnens mormor och morfar eftersom vi inte ville störa och förstöra D tillställningen. Tanken var att LillO skulle komma till ro och somna under kvällspromenaden jag och mamma tog men icke sa nicke. Han var pigg som en lärka efter en sen eftermiddagslur. Han fick helt enkelt sova över hos dem vilket både mormor/morfar och barnbarn tyckte var en bra deal, så så fick det bli. Jag och LilliS for hem, LilliS sov och jag hände lite med grabbarna innan de gick, trevligt.

Idag drog jag och LilliS oss tills hon var 9 då jag hoppade in i duschen. Mening var att vi skulle åka iväg och roa oss med karuseller mm men när vi kom för att hämta LillO så stod regnet som spö i backen. Vi blev kvar hos mamma och pappa där vi fick plättar till lunch. Tänkte att D behövde en lång sovmorgon så vi var inte tillbaka hemma förrän vid tvåtiden.

Senare på eftermiddagen for vi till barnens faster för att fira henne lite till... och där blev vi till kvällning, vi tackar för en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0