Sovmorgon!

LillO sov hela natten utan att gå upp en enda gång, vi tackar för det! Han kom in till mig vid lite över 6 och då tyckte jag att jag var rätt så pigg. Vi pratade lite och Lilebror fick mat. Sedan somnade jag om och sov till lite i 9, LillO vinkade "hej då" och försvann in till sitt igen. Om han kröp upp till D igen vet jag inte men jag tackar iallafall för sovmorgonen!

Nu ska jag hoppa in i duschen, Lillebror sover och de andra äter frukost. Idag väntar en tur på stan, ensam för min del, jag behöver en ny BH och sedan ska jag och Lillebror gå och väga och mäta honom på BVC. Sedan blir det nog en runda på stan om regnet vill hålla sig borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0