Tiden bara flyger iväg

Ja nu var det et tag sedan igen.. tiden bara flyger iväg och jag hinner inte med någonting känns det som.

I söndags var jag och D på bio och såg "Kronjuvelerna". Vi tyckte varken att handlingen var något att ha eller att den var speciellt välgjord men det var iallafall så vi kom iväg och gjorde någonting tillsammans=)

I måndags hade vi treårig bröllopsdag och tror ni vi kom ihåg det?? Ingen av oss men min mamma upplyste mig så fint på eftermiddagen. Nu undrar säkert många hur tusan man kan glömma bort sin bröllopsdag och jag ställer mig ockås till den skaran, men det kan man tydligen. Detta året har jag mer fokuserat på att hitta på något roligt att göra tillsammans med D den 4 aug då vi firar 10år som par att jag helt måste ha glömt bort bröllopsdagen. Tilläggas bör att ingen av oss är någon romantiker men det kanske redan har framkommit, vi borde kanske bli bättre på den fronten båda två... Jaja så länge som vi är nöjda må det väl vara, vi har ju någonting mycket större att ha fokus på just nu=)

Igår var jag och gjorde ett extra ultraljud på Bebis och så fick jag åter lite järntillskott. Allt såg bra ut med Bebis vilket är skönt att veta. Nu börjar jag få lite rutin på stick och nålar men tycker fortfarande att det är obehagligt.

Annars då? Jo jag har betat av de flesta måsten innan Bebis gör sin entré.

Listan:

Sätta upp sängen och bädda
Leta upp kamerasladden
Packa BB-väskan
Köpa amningsbh
Kolla upp glasögonstyrkor och beställa glasen
Fixa bebiskläder
Baka lite kakor
Inventera LillO kläder

Tänkte att jag skulle se över LillOs klädstatus idag. Jag har faktiskt ingen koll på vad som är i hans gardrob för närvarande, men shoppinggalen som jag är misstänker jag att det kan vara rätt många par byxor i stl92.. Jaja, jag får ta ett ryck där senare idag. Några plagg är också för små som ska sorteras ut. Ja detta blev inget bra inlägg men mer än såhär hinns inte med. Återkommer senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0