Utflykt

Morgonen började med en härlig sovmorgon.

Idag är en sådan dag då vi inte har något inbokat alls vilket är skönt. Igår var jag ju och fick järn, kl 1400 är en sådan dum tid eftersom det förstör hela dagen, men tyvärr får man inte välja tid själv. LillO sov tidigt igår förmiddag, endast en timme så när vi kom till mamma och pappa för lunch hade han redan sovit. Men det gick bra att ha honom ändå enligt utsagor.

Vädret är lite halvbra så idag åker vi på en liten utflykt. Ska hem till mor och far och äta lite idag med och sedan drar jag, mamma och LillO iväg. Mission är att köpa tyg för att göra en filt till Bebis och nej, tanken är inte att det är jag som ska sy, det lämnar jag över till mamma som är familjens proffs. NärLillO skulle komma syddes en jättehärlig filt, blått tyg med pingviner på ena sidan och orange färg på andra sidan. Han har och älskar fortfarande sin filt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0