Effektiv dag

Igår började jag städa skåpen i köket, det behövdes verkligen. Dock hann jag inte klart då det var annat som kom i vägen men idag blev det färdigt. Har förövrigt städat lägenheten så nu ser den ok ut igen. LillO har varit på bra städhumör, lekt lite med sitt lego, städat lite och sparkat boll mm. Jag är så glad i min pojk!

Jag har också hunnit varit med och tävla i LENSWAYS tävling om ett par glasögon, hoppas att jag blir en av de 1000 som vinner. Jag återkommer senare med svar.

Om detta ska vara en effektiv dag så var gårdagen sannerligen INTE det. Vi var hemma hos mamma och pappa och gjorde ingenting... hela dagen. Förutom det att jag var till sjukan en vända så gjordes ingenting och det var faktiskt rätt skönt det med. LillO badade i poolen flera gånger och hans morfar har nu lärt honom hur man ska spruta ner allt och alla med vattenslangen. Jo jo, LillO lär sig både ett och annat hos mormor och morfar! Solen gassade så idag har vi fått hålla oss lite inomhus.

Vi fick två plagg som vi köpt på Blocket på posten idag. Jag har köpt LillO en ny fleece och Bebis har fått en skaloverall. Ja, jag VET att det är tidigt för en stor skaloverall men det var så billigt så jag kunde inte motstå. Senare idag ska vi hämta ut ett paket från PolarnOPyret som kommit till oss på posten. De hade ju 50%REA på höstens nya byxor på nätet så där vart jag inne och fyndade lite... Köpgalen? Nej men jag gillar POPs kläder och byxor behöver LillO senare i höst så varför inte köpa dem nu till halva priset?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0