En liten tillbakablick

Oj, vad tiden bara rullar på!  Midsommar har ju hunnit både att komma och gå. Midsommar började inte alls så som jag hade planerat utan på förlossningen. Mitt järnvärde har ju inte varit något att tala om så någon doktor hade bestämt att jag skulle fylla på mina depåer just på Midsommarafton. Tydligen var det mycket att göra på förlossningen, fick sitta och vänta i två timmar, höra två kvinnor skrika ut sin smärta innan jag fick mitt järn. Tog inte mer än 20 min max och sen kunde jag åka hem igen. Men under den tiden hann jag bli mäkta stresad av att jag inte skulle hinna med alla kvällens förberedelser. Midsommarafton firades i mina föräldrars hus då de inte var hemma. Vi hade bjudit dit fina vänner för en kväll i lugn och ro. Det avnjöts både sill, nubbe, grillat och jordgubbar och glass. Riktigt gott och mycket trevligt. Tyvärr ansåg vi att vädret var för ostabilt för att sitta ute men vi satt bra inne också=) LillO var med de första fyra timmarna men somande när kubbspelet var över. På kvällen när alla var sådär härligt mätta kamperade vi i "På spåret". Ja vad ska man säga, pojkarna vann med en liten marginal... Ett STORT TACK för en fin kväll!

Midsommardagen var lugn här hemma, gjorde inte för många knyck. På kvällen gick jag och några vänner ut för en god bit mat. Vi hamnade sedan på puben och vi skymtade en kändis. Jaja, eller kändis och kändis, Big Brother Gurkan.

Jag tycker det är riktigt fint när D också är hemma även om vi gör olika saker på varsitt håll. Blev nästan bortskämt med att ha honom hemma i hela tre dagar=) Nu är det måndag och allt är sig likt igen, jag och LillO har våra rutiner... Skönt på ett sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0