Hyllning till mina "mammor med barn"!

Mammamiddagen i lördags var helt fantastisk, tusen tack H för en härligt god middag och för att vi fick komma och hälsa på dig. Jag blev löjligt bortskämt och det var så underbart att ses igen. Det var hur längesedan som helst som tiden bara flög iväg så som den gjorde i lördags. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och hade det så trevligt, kändes som vi kom närmre varandra. Visst ska man leva i nuet men när jag ser tillbaka på det 1½år som varit önskar jag att jag skulle uppskattat nuet mera, mycket mera. Konstateras kan att jag har haft en sådan underbar tur att hamna i en mammagrupp med så fina människor, blir alldeles tårögd när jag tänker på det. Å det var nästan så tårarna sprutade när vi tillsammans mindes alla våra fina stunder ihop med våra små kottar. Idag är de fortfarande små men nu är de alldeles egna individer, egna personligheter med otroliga viljor. Mitt hjärta bara smälter samtidigt som det smärta då jag tänker att den allra första speciella tiden som förälder för alltid är borta, passé. Klart att minnena är kvar men det vi upplevde då tjejer, det var något alldeles magiskt. Både mammor och barn i LillOs mammagrupp kommer att betyda mycket för oss båda. Jag är så glad att jag fick och får dela upplevelser med er, tack för att ni finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0