I did it again, tack LensWay!

JAAA, jag vann ett par glasögon ifrån LensWay igen, tack så jättemycket, är så tacksam! Dock har jag gjort mig av med mina styrkor men ska ringa optikern imorgon. Fatta vad glad jag är, glasögon är något som har kostat mig, eller ja mina föräldrar så väldigt mycket pengar. Därför är det extra trevligt att FÅ TVÅ par gratis inom loppet av mindre än tre månader! Förra gången beställde jag ett relativt neutrala glas, denna gång tänker jag satsa på ett lite mer fräsigare par. I skrivande stund kom jag på! Jag kanske ha sparat lappen som följde med glasögonen och där står nog mina styrkor på, detta måste kollas upp innan jag behöver ringa optikern. Är ju lite pinsamt att be om mina styrkor men inte köpa några glasögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0