LillO säger Bebbe... men vad betyder det?

Nu har jag och LillO lyckats se trailern till dagens avsnitt av "Livet på BB". I slutet av filmsnutten ser man en bebis och LillO har sagt flera gånger "-Bebbe". Första gångerna var jag inte säker på att jag hört rätt men nu efter ett antal gånger är jag helt säker. Frågan är nu vad det betyder? Uppfattar LillO verkligen att det är en bebis? Vi, eller ja jag har pratat mycket om Bebis i magen, men det verkar inte alls ha gått in... Idag pratade vi åter om Bebis och LillO klappar min mage och säger - Bebbe.

Jag har inte trott inte att LillO är medveten om vad Bebis egentligen är men nu är jag osäker. Kanske han ändå någonstans förstår att små människor, mindre än han själv är bebisar? Det skulle vara intressant att får en bild av hur han uppfattar det och hur hans tankar går. Något som jag märkt är att han tycker att min mage sticker ut, det finns inte så mycket plats för honom att sitta på längre när han vill sitta i famnen. Det ska bli roligt att se hur han kommer att reagera den dag då vi får hem vårt andra underverk, om nu allt går väl. Det viktigaste för mig är att övergången från ensambarn till storebror kommer att bli smidig för LillO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0