Lite gratis som har dykt upp i brevlådan de senaste veckorna

Nu verkade som Torky kör många kampanjer samtidigt. Man kan fortfarande få en Torkyväska HÄR. Kampanjkoden är TOG2011.

Dessa två flaskor fick jag av Goodiebag, vill du också bli medlem klicka på länken. De har lite erbjudande då och då så kika in vet jag.



Det här kom från Tampons for free, ett litet prov på en intimtvå och ett gäng tamponger. Tror att jag har tipsat om dem innan men gör det igen.



Här är de omtalade glasögonen som jag vann från Lensway! Jag valde dock en dyrare båge så det gick på 108kr med frakten men det var det värt och många gånger därtilll. Tack Lensway. Jag tror att det kommer att dyka upp en ny tävling inom kort så håll gluggarna öppna så har du också chansen att vinna ett par.



Igår kom denna 45cm jätteekorre ifrån Serla. Vi har samlat märken och sedan fick vi de sista utav Sandra, STORT tack. LillO tycker den är jättehäftig!



Vi var igår och hämtade ut en jättefin body till Bebis på Kapp Ahl. Jag har fåt en kupong på en gratis body men glömt hur jag gjorde för att få den. Värdet på bodyn är 79.90kr så jag tackar ödmjukast=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0