Tar mig ett järn!

Igår var jag på MVC och fick min järndos. Det var mindre otrevligt denna gång men fortfarande känns det inte helt ok. Hoppas att lite av tröttheten jag känner försvinner och att jag kan börja njuta lite av den sista tiden som gravid. Nu är det inte många dagar kvar och ja, jag känner mig STOR. Värmen har kommer vilket egentligen är skönt men i dessa tjockistider känns det endast som en plåga. Fick en sådan huvudvärk igår efter järndosen och på kvällen tror jag att jag hade lite feber för jag somnade tidigt i soffan dock efter Allsång på Skansen men vaknade lagon vid 23 och frös som en galning. Biverkning av järnet? Nästa gång det är påfyllning av järnet är på lördag och då på förlossningen, håller tummar och tår att Bebis vill titta ut lagom tills dess.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0