Uppe innan tuppen

Urk, vaknade alldeles för tidigt idag. Trodde klockan var mer men när 03.48 när jag vaknade första gången, då kände jag mig rätt utvilad ändå=) När D´s klocka pep 0615 var jag inte lika pigg, och när LillO vaknade en 15 minuter senare kände jag att det skulle bli en tuff dag. Nu är vi "uppe", LillO har fått i sig några bitar på sin macka och jag har duschat och bädat sängarna. Nu går jag och pular runt lite och gör lite nytta. vattna blommorna mm. Jag går verkligen in hårt för att de älskade blommorna ska trivas i vårt hem. Idag har jag till och med blandat dem en drink i form av "Blomstra växtnäring".

SKa ta itu med lite stryktvätt nu innan vi går ut på stan, idag SKA linsvätska inhandlas och inte glömmas bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0