Vanlig dag

Måste bara skriva några rader om GB. De har ju lovat att de ska ge bort 1000 rabattkoder á 15kr varje dag nu inför midsommar och i mina öron låter det helt ok. Dagens kuponger skulle släppas idag kl 1500 var det sagt. Men när klockan slog 1500 var det många som väntade och det fick vi göra. Efter ca en timme kom det upp att vi som väntat hade missat och att de 1000 kupongerna hade gått åt på under minuten, trist men ärligt talat hängde jag inte läpp för det även om jag tyckte att det var konstigt. Underhållsvärdet var alla sura inlägg på GBs facebook sida där många upprivna skrev hur illa de tyckte att det var. Jaja jag har inte tänkt så mycket på det men nu på kvällen lekte LillO med min mobil och råkade öppna GB appen jag har på IPhonen och då helt plötsligt gick det att få en kupong! Fattar ingenting men nu fick jag ju en kupong. Själv tycker jag det inte är värdet i sig utan mer en kul grej.

Tagit det lugnt idag. Egentligen har vi inte gjort något vettigt alls vilket jag inte skäms ett dugg för. Fick fint besök av K som kom lagom till lunch. LillO hjälpte till med lunchen men somnade innan vi hann å äta. Han har utvecklat ett stort intresse för kokböcker och kan sitta i en halvtimme och bläddra i dem, kan det vara så att jag har påverkat honom månne?

Vi gick ut vid fyra tiden för att uträtta några ärenden och när dessa var gjorda släppte jag ner LillO så han fick gå lite bredvid vagnen. Han gick i 1½timme och de små benen trummade på må jag säga. Han tyckte att det var roligt och njöt av varje steg i friheten. Från stan och hem lät jag honom bestämma vart vi skulle gå och det var festligt att låta honom få navigera hem. Vi tog en runda till bibblan också. LillO tycker det är så kul att trycka på dörröppnarna så där brände vi mycket tid=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0