Vardagsmat...

Igår var en fin dag. Jag och LillO åkte för att leka med en kompis till honom som vi inte har sett på mycket länge. Det var riktigt roligt att se pojkarna i action och jag har aldrig sett LillO så aktiv hos andra förr. Jag kunde tydligt se hur han njöt i fulla drag. Han tog för sig och visade att han har börjat att kommunicera i leken, roligt att se. Vi var och hälsade på i drygt två timmar sedan var det dags att åka till mormor och äta lite god fisksoppa. Mamma hade provat ett nytt recept vilket både hon och jag tyckte var lite lam i smaken men det föll LillO på läppen.

Igår gjordes det stora midsommarinköpet på COOP. Jag passade även på att göra mig av med två rabattkuponger från Libero, kändes konstigt att köpa småblöjor igen=) Så nu har vi bunkrat både stora och små blöjor. Lite roligt var det att de tog 24öre för ett kilo nypotatis och oj vad folk rev och roffade åt sig, riktigt roligt att se.

Idag har vi varit på marknad hela familjen. Vi var och hämtade D på jobbet, sedan besökte vi Harry´s för lite påfyllning av energi. LillO fick så mycket uppmärksamhet av den snälla servitrisen, både vatten MED is, ritpennor och en glass, gissa om han njöt. Precis när vi skulle gå fick han även en Nalle. Det är roligt att gå ut och äta med honom på restaurang, det känns som han skärper sig lite extra. Vi var lite stressade när vi körde hemifrån att jag glömde hans haklapp men han spillde inget! YAY!

Nu ska jag virka lite.. mys mys.

Kommentarer
Postat av: Rut

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 07:29:42
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0