8 stycken fina tallrika från FINDUS

Idag när vi kom hem låg det fyra postavier om fyra stycken paket att hämta på posten. Eftersom jag ändå hade ett ärende till posten tog jag LillO med mig i bilen och for iväg. Det visade sig vara fyra rätt stora paket och jag insåg direkt att det var dumt att jag inte hade tagit med mig vagnen!! MEN det gick ändå med rätt mycket vilja och ett snällt och medgörligt barn. Väl hemma packade vi upp och gissa vad, jo de innehöll åtta stycken fin fina tallrika av märket Rörstrand, Swedish Grace från FINDUS. Vi har ju samlat streckkoder och betalade endast 59kr/st för portot. Det tyckte jag det var värt och är nöjd med dealen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0