Gårdagens shopping för 11kr!

Igår samlade jag ihop ett gäng kuponger och drog till Copp. Ett gäng ekologiska bananer, bearnise original, fyra pack mini yoggis, två keso en kronjäst, en mellanmjölk och en Knäckbräck glass och för allt detta betalade jag endast 11kr! Det skulle egentligen kostat 130.90kr men jag hade tre kuponger, en på Arla produkter på 50kr, en på knäckbräck, 44.90kr och en på 25kr för bearnise såsen. Sådan shopping skulle jag kunna ägna mig åt nästa gång jag handlar mat.

Igår avnjöt vi en köttsoppa allt enligt Linas recept och till efterrätt tog vi knäckbräckglassen, alltså fick vi en tvårätters helt gratis! Idag har jag gjort en supergod thaikyckling med ris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0