Glass igår och sol idag= vårkänslor!!

Igår festade jag och LillO till det med en mjukglass på torget. Dagens smak var mjukglass och vi njöt i fulla drag. LillO sa högt och ljudligt - Mmmm, varje gång han lastade in ett nytt lass med glass det var så festligt att höra. Dock tog den lilla mjukglassen slut fortare än vi tänkt oss men det var ju bara en liten barnportion och ska jag vara riktigt ärlig så åt jag nog mest=)

Idag har vi blått på himeln och strålande solsken. LillO vaknade tidigt så han tar sig en liten powernap nu på förmiddagskvisten. Vanligtvis orkar han vara upp till efter lunch men idag hann vi inte ens till återvinningsstationen innan han somnade. Så det var bara att åka hem och ta de andra sysslorna senare idag. Jag har hunnit städa lite och ska slänga i en maskin tvätt snart. Efter de tråkiga "måste sysslorna" blir det lek på gården för hela slanten. EN dag som denna vill man bara inte sitta inne.

Igår tog vi hem LillOs första alster på förskolan, en uggla och en spindel. Dessa ska vi hänga upp på hans rum och spara till han bli typ 25=))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0