Underbar dag!

Idag var det ett sådant härligt väder ute att jag och LillO åt lunch ute. Visserligen var det rätt kallt men jag hade paltat på honom både kofta, vinterbyxor och skaljacka. Vi var ute i flera timmar i dag och det var jätteskönt, först var vi här hemma ochl lekte, sedan drog vi en vända på stan och till sist hem till mor och far på en kort runda där vi blev bjudna på grillad korv i trädgården. Idag är det en sådan dag då vi faktiskt har hunnit med många saker men ändå inte fått gjort något viktigt. Jag gillar såna dagar också.

Ja idag fick jag ett ryck att vi skulle sälja LillOs vagn, sagt och gjort, jag la ut en annons på blocket och det tog inte långt tid innan jag fick något svar. Jág var nog inte redo rent mentalt att göra mig av med vagnen men imorgon är det en tjej som kommer och kikar på den och förhoppningsvis så köper hon den. Skulle ju kunnat behålla den några månader till men LillO får åka raggarvagnen ett tag framöver. Jag tänkte att vagen skulle vara mer attraktiv innan 2011 vagnarna kommer ut till andrahands försäljning. Så nu ikväll efter att LillO somnat har jag städat ur vagnen, tagit ner liggdelen från vinden och gjort alla delar fina. Vagnen i sig är mycket fin och jag kommer att sakna den MYCKET!! MEN jag är ändå övertygad om att jag har tagit rätt beslut. Så nubörjar jakten på nästa vagn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0