Vagnen är såld och mannen hemma igen

Trodde inte att det skulle vara så tufft att skiljas från vagnen, men idag känns det mycket bättre. Jag är ju som jag är, har svårt för att göra mig av med vissa saker. Jag kommer ihåg när vi väntade LillO och vi tittade på vagnar. Vi var iväg många gånger men till slut hittade vi vagnen vi ville ha. Det var 12 veckors leveranstid och vagnen kom den 2:e och LillO den 11:e så det var bra tajming. Jag tyckte den var så fin, bäddade och gjorde den redo för användning. Den stod i LillOs rum och jag vart där inne många gånger bara för att kika på vagnen och njuta. Men nu är den alltså såld, vår fina vagn med alla fina minnen...

Det roliga är att vi fick 800kr mer än vad vi begärt, alltså 5000kr!! Det var många som ringde, kul då detta är det första jag säljer på blocket. Det känns ändå som ett rimligt pris, vi gav 5190 för chassit och sittdelen och 2150 för liggdelen= 7340kr.

Precis innan de kom som köpte vagnen kom D hem från sin grabbhelg, så nu är familjen samlad igen. Nu ligger far och son i sängen och tar igen sig efter helgens bravader på varsitt håll. Vi hade dörren öppen så de som köpte vagnen lätt skulle hitta hit, LillO stod i dörrehålet och spanade ut och blev superglad när D dök upp. Det är så härligt att se honom så lycklig!

Idag är det inte lika fint väder som det var igår men jag ska inte klaga. Nu ska jag se om jag kan hitta ståltrådsrullen så jag kan få upp fjädrar i vårt påskris utanför ytterdörren. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0