Lite om allt

I tisdags ringde de från förskolan och jag fick hämta hem LillO som hade 41 graders feber... Han hängde som en liten vante och jag tyckte så synd om honom. Detta är första gången som han är så sjuk vår pojke. Så jag vart hemma onsdags och igår. Igår vart han lite bättre så då åkte vi till COOP och köpte mat då vårt kylskåp riktigt ekade, vi hade INGET att äta. Fyra kassa med mat och tre paket blöjor senare och en vända till återvinningsstationen var vi hemma igen. Så nu är vi utrustade och redo för helgen!

Igår kom färgen jag beställt för att måla på LillOs vagn då den är solblekt. Jag har läst på nätet att man kan färga sufletten med texilfärg och det var detta som jag gjorde. Jag vet ännu inte hur resultatet blir eftersom vagen ska torka i 48timmar men det kan inte bli värre än var det var från början=) Jag uppdaterar så fort jag ser något resultat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0